Támogatási és üzemeltetési szolgáltatások

A Devertixnél azt szeretnénk, hogy sikeres legyél. A következetes és biztonságos működés a felhőben kritikus fontosságú elem. Üzemeltetési terveinket úgy állítjuk össze, hogy megfelelő szintű üzemeltetési támogatást nyújtsanak, kihasználják a szabványos AWS-szolgáltatásokat, és bővítsék az üzemeltetési lehetőségeket, függetlenül attól, hogy hol tartasz a felhőben való utazásodban.

Az üzemeltetési tervek az AWS-fiókok szintjén működnek.

Vedd fel velünk a kapcsolatot!

#DEVERTIX

Miért minket válassz?

Működési támogatás

Működési támogatás

Address és hibajavítás, még mielőtt súlyos incidensekhez vagy leállásokhoz vezetnének. Monitorozzuk az AWS erőforrásainak naplóit és metrikáit, és segítséget nyújtunk alkalmazásfejlesztőidnek, elősegítve a zavartalan működést.

Korlátlan incidens támogatás  SLA-val

Korlátlan incidens támogatás SLA-val

Növeld az AWS lehetőségeit 24/7-es monitorozással és incidens támogatással, szolgáltatási szinti szerződéseinkkel (SLA-k) összhangban. Cégedet érintő súlyos incidensek esetén garantáltan 1 órán belüli azonnali válasszal szolgálunk.

Korlátlan tanácsadás

Korlátlan tanácsadás

Vágj bele bizalommal a felhős utazásba, tudva, hogy szakértő csapatunk itt van, hogy támogatást nyújtson. Szakértelmünk abban rejlik, hogy segítsünk a "hogyan" helyzetekben, irányt mutatunk a felhőkig és navigálunk a cloud adaptációban.

BESZÉLJÜNK!

Írj a kihívásaidról, segítünk megoldani!

Használsz-e bármilyen fajta felhőszolgáltatást? Ha igen, akkor melyiket? *